پیر، 16 فروری، 2009

دعا

میرے مالک میں ایسے کسی بھی وقت سے تیری پناہ مانگتا ہوں کہ کسی کی عزت میرے ہاتھ میں ہو اور میں کم ظرف ہوجاؤں۔
میرے مالک میں ایسے کسی بھی وقت سے تیری پناہ مانگتا ہوں کہ میری عزت کسی کے ہاتھ میں ہو اور وہ کم ظرف ہوجائے۔
بے شک عزت اور ذلت دینے والی تیری ذات مولا۔
تیری ستاری کا واسطہ میرے عیبوں پر پردہ ڈالے رکھیو۔
آمین۔

6 تبصرے:

  1. آمین۔ بڑی گہری دعا کی ہے آپ نے۔
    اگر رزق بھی بندوں کے ہاتھ میں ہوتا تو لوگ بھوکے مر جاتے۔

    جواب دیںحذف کریں
  2. واقعی بہت گہری دعا کی ہے۔

    جواب دیںحذف کریں
  3. آمین ثم آمین۔ بہت اچھی دعا ہے۔

    ایک لفظ کی سمجھ نہیں آئی۔ "تیری ستاری کا واسطہ۔ "ستاری" کا کیا مطلب ہے؟

    جواب دیںحذف کریں
  4. 'ستار' خدائے تعالی کے ناموں میں سے ایک ہے۔ اس کے معنی ہیں عیبوں کی پردہ پوشی کرنے والا

    جواب دیںحذف کریں

براہ کرم تبصرہ اردو میں لکھیں۔
ناشائستہ، ذاتیات کو نشانہ بنانیوالے اور اخلاق سے گرے ہوئے تبصرے حذف کر دئیے جائیں گے۔