ہفتہ، 31 دسمبر، 2016

دعا

اے میرے رب
اے بزرگ تر
اے سب سے زیادہ عزت والے
اے عزت دینے والے
اے ذلتوں سے بچانے والے
اے پردہ رکھنے والے
اے ارحم الراحمین
اے رحمان
میں قعرِ مذلت کی گھاٹیوں میں پڑا
میں ذلتوں میں لُتھڑا
میں قلب و رُو سیاہ
میں گناہوں میں پھنسا
تیری رحمت کا طلبگار
تیری آزمائشوں سے پناہ کا طالب
تیری ستّاری کا بھکاری
تیرے در پہ بیٹھا
تیرے حبیب ﷺ کے صدقے
تیرے سخی حبیب ﷺ کے صدقے
تجھے تیری عزت، جبروت، سخاوت، بزرگی اور ستّاری کا واسطہ دے کر
تیری رحمت کا طلبگار ہوں
تیری عطاء کا بھوکا ہوں
تیری نظرِ کرم کا منتظر ہوں
اے میرے مالک
مجھ پر اپنے فضل و کرم کا سایہ رکھیو
میری خطاؤں پر پردہ رکھیو
مجھے آزمائشوں سے بچائے رکھیو
مجھے علمِ نافع عطاء کیجیو
مجھے رزقِ حلال کی توفیق دیجیو
اے عزت والے
اپنے عزت والے نبی ﷺ کے صدقے
میری عزت کو کم ظرفوں سے اپنی امان میں رکھیو
آمین یا رب العالمین

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

براہ کرم تبصرہ اردو میں لکھیں۔
ناشائستہ، ذاتیات کو نشانہ بنانیوالے اور اخلاق سے گرے ہوئے تبصرے حذف کر دئیے جائیں گے۔